Často kladené dotazy
Objednávka, doprava a platba
-
+
Jaké jsou možnosti přepravy a kolik doprava stojí?
Základní dopravu v hodnotě 65 Kč vám zajistíme zdarma. Vybrat si samozřejmě můžete i dopravu za vyšší cenu, ze které za vás ale opět uhradíme 65 Kč. Můžete využít následující možnosti:
• |
![GLS](img/external/gls.png) |
GLS Parcel Shop |
zdarma |
Vybrané výdejní místo |
• |
![Zásilkovna](img/external/zasilkovna.jpg) |
Zásilkovna |
12 Kč |
Vybrané výdejní místo |
• |
![Balíkovna](img/external/balikovna.jpg) |
Balíkovna |
zdarma |
Vybrané výdejní místo |
• |
![GLS](img/external/gls.png) |
GLS |
14 Kč |
Na vaši adresu |
• |
![Zásilkovna domů](img/external/zasilkovna.jpg) |
Zásilkovna domů |
43 Kč |
Na vaši adresu |
Kamenné obchody zatím nemáme, v budoucnu se jich ale rozhodně dočkáte :-) |
-
+
Za jak dlouho mi hodinky přijdou?
Objednávku zpravidla odesíláme do 1 dne po obrdžení platby (na vašich objednávkách pracujeme i o svátcích a víkendech). Poté rychlost záleží na dopravci, všichni naši partneři jsou ale zpravidla schopni zásilku doručit už den po předání. Pokud tedy vše poběží hladce, doručení vašich hodinek dáváme den, maximálně dva.
-
+
Do kdy je možné upravit nebo zrušit objednávku a jak to lze provést?
Objednávku je možné upravit či zrušit, dokud nedojde k jejímu předání dopravci (což vám obratem potvrdíme emailem). I poté vám ale rádi vyjdeme vstříc a situaci s vámi vyřešíme individuálně.
Kontaktovat nás můžete prostřednictvím telefonu, e-mailu i sociálních sítí, na všech kanálech vám odpovíme obratem.
-
+
Jaké způsoby platby nabízíte?
Nabízíme následující způsoby platby:
• |
![Comgate](img/external/comgate.png) |
Kartou online (platební brána Comgate) |
Okamžitě |
• |
![Hotově či kartou](img/icons/cash.svg) |
Kartou / hotově při vyzvednutí |
Okamžitě při převzetí |
• |
![Bankovním převodem](img/icons/bank.svg) |
Bankovním převodem |
Obvykle 0-1 den (může dojít k prodlevě o svátcích a víkendech) |
• |
![PayPal](img/external/paypal.png) |
PayPal |
Okamžitě |
Reklamace
-
+
Do kdy a jak je možné hodinky reklamovat?
- Stejně jako při každém jiném nákupu na internetu máte právo do 14 dní odstoupit od smlouvy i bez udání důvodu. Lhůta beží ode dne převzetí objednávky a kromě zaslání zboží (informace níže) je třeba odeslat vyplněný formulář odstoupení od smlouvy na naši e-mailovou adresu.
- Na veškeré hodinky se zároveň vztahuje dvouletá záruka jakosti. V jejím případě je opět třeba odeslat vyplněný formulář uplatnění reklamace na náš e-mail.
Kam reklamované zboží odeslat:
- Zboží můžete zaslat přes Zásilkovnu na pobočku:
Moskevská 466/82, 101 00 Praha, ID pobočky: 7834
- Nebo přes Českou poštu jako Balík na poštu na pobočku:
Praha 101 (Sportovní 846/22, 101 00 Praha)
Kompletní informace naleznete v
Reklamačním řádu
-
+
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
U vrácení zboží do 14 dnů od obdržení reklamace vyřizujeme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. V případě reklamace v rámci dvouleté záruční doby je maximální doba vyřízení 30 dní, zpravidla proces ale stíháme do 14 dnů.
Nenašli jste, co jste hledali? Kontaktujte nás!